Sunday, August 6, 2017

555...


our fellow racer friend SBL a.k.a. Triple Nickel 555 brought her land speed racer, a 1967 Harley-Davidson Aermacchi 250 Sprint, to make some changes for the SpeedWeek 2017. 

このギリギリワナワナな状況の中、友達のSBLちゃんが彼女のランド・スピード・レーサー、アエルマッキ250スプリントのカムをレーシング・カムにしたいとやって来た。もちろんスピード・ウィークのために。色々な事情があってギリギリになっちゃったんだけど、それにしても集まりすぎ。アズサにギリギリボーイズ&ガールズが(全員オトナ)集まりすぎ!!

SBL usually works on her motorcycles at and with her racemate/race mentor Ralph Hudson (the fastest motorcycle of El Mirage with a speed of 266 mph) but right now he's racing at Uyuni salt flats in Bolivia, challenging for the next level. he will be back for SpeedWeek but SBL has to work alone while he's gone. that's how she ended up at our workshop ;P starving racers help each other to make it happen.

いつもSBLちゃんはエルミラージで最も速いオートバイ(425.6km)を駆るラルフ・ハドソン氏のところで一緒に自分のレースバイクをいじっている。しかし、ハドソン氏は今ボリビアの塩湖で新たなスピードで世界最速を目指してレース中。スピードウィークには戻ってくるけど、SBLちゃんのレースの準備は一緒に出来ない。ということで、チャボに辿り着いた訳なんだけど・・・それにしてもギリギリ過ぎじゃないかしら?

shiny's starting to meddle in...

やっぱり黙っていられなくてお世話を焼き始める木村氏。自分の準備は棚に上げる作戦。




 she's going to put CRTT cam this time :)

CRTTカムにするんだって。



 SBL's co-pilot Smokey ♥

SBLちゃんの愛犬スモーキー。






sounds great!!

速そうな音になった!



some major & minor changes have been made.  godspeed!!

今回は欲張らずに大きな変更はカムだけにして、あとは細々とした手入れなど。走る姿を見るのが楽しみ!




No comments: